logo logo
  • خدمات ما
    خدمات شبکه
    • امنیت شبکه
    • خدمات سرور
    • مجازی سازی
    • راه اندازی شبکه
    • خدمات مایکروسافت
    خدمات کامپیوتری
    • خدمات کامپیوتری در محل
    • تعمیر کامپیوتر
    • تعمیرات لپ تاپ
    • تعمیر پرینتر و تجهیزات اداری
    پشتیبانی شبکه
    • پشتیبانی به صورت مستقر
    • پشتیبانی به صورت دوره ای
    • پشتیبانی به صورت موردی
  • ارتباط با ما
  • بلاگ
  • ارسال تیکت پشتیبانی
۲۸۴۲۶۲۵۰
  1. پشتیبانی شبکه
  2. پشتیبانی به صورت موردی
پشتیبانی موردی

بر طرف کردن مشکلات موردی شبکه

در این نوع از خدمات پشتیبانی شبکه، بررسی مشکلات شبکه و رفع نیازهای کارفرما بسته به نوع مشکل پیش آمده به صورت اعزام کارشناس به محل و یا بر طرف کردن آن به صورت ریموت انجام می شود .

در این نوع قرارداد پشتیبانی روند کار بدین شکل است که هر زمان که سیستم و یا شبکه دچار مشکل شود کارفرما ابتدا با واحد پشتیبانی مرکزی تماس گرفته و مشکل را اعلام می کند کارشناس پشتیبانی ابتدا سعی می کند از راه دور و تلفنی مشکل را برطرف نماید اما در صورت عدم رفع مشکل یک نفر کارشناس جهت رفع مشکل به محل کارفرما اعزام می گردد .

هزینه معمولا به صورت ساعتی محاسبه می شود و برای شرکت های کوچک با تعداد کلاینت ها ، تجهیزات و سرویس های آنها کم است بهترین انتخاب است ، بدین خاطر که حجم مشکلات پیش آمده در این شرکت ها بسیار کم است و مقرون به صرفه نیست که نیرو به صورت دائم و یا به صورت دوره ای در اختیار بگیرند .

از مزایای این نوع پشتیبانی می توان به مرقون صرفه بودن آن باشد، بدین خاطر که مشکلات پیش آمده به زیاد نیست و یا آپ تایم خیلی بالایی مد نظر مدیریت نمی باشد که شرکت اقدام به در اختیار گرفتن نیرو به صورت کامل کنند و یا قرار داد دوره ای بسته شود .

مزیت های پشتیبانی موردی

  • بر طرف شدن مشکلات با کمترین هزینه
  • مشاوره رایگان جهت تامین تجهیزات مورد نیاز
  • بی نیازی شرکت ها به استخدام مستقیم نیرو
  • امکان استفاده از فن آوری های جدید
  • برطرف شدن ایرادات قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ
لوگو

تهران - خیابان نجات اللهی - نبش صارمی - ساختمان لایف برد - دپارتمان پی سی تیک


info@p30tik.ir 021-۲۸۴۲۶۲۵۰
© 2018 کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است.